background

Sunday 11 December 2011

~Sedar Diri~

Assalamualaikum...

Aku arini nak story pasal aku..aku nak story pasal aku yang sedar diri..sedar diri pasal apa?aku sedar yang aku tak pandai..tapi aku ni kategori sengal tahap sakai..sebab?sebab dah tau tak pandai tak reti nak belajar pandai-pandai...kn kn??aku bukan taknak belajar sampai pandai...tapi setiap kali aku cuba memahami apa yang aku belajar..and aku tak paham-paham..mesti aku fed up..aku pon tak tau nak buat macam mana...aku bukan nya sengaja nak jadi sengal camnih..ada ke orang yang dengan rela hati and dengan sengaja jadi sengal and sakai..??haha..mana ada kan..aku pon taknak...aku tak tau la..pointer aku turun sem nihh..sedih gila..and aku kene repeat subject sampai dua..haih...aku tak malu nak story kat sini yang aku kene repeat..sebab aku tau yang aku tak berusaha lebih-lebih..takpe la..ayah and family aku takde la marah..tapi aku nampak la muka ayah aku n yang len macam tak ok..hurm...aku kene tukar stratergi belajar  la..aku tak tau camne..tapi aku cuba jugak...manusia tak dilahirkan untuk menjadi orang yang gagal kan??cuma cara nya tak kena and takde rezeki...akan cuba lagi pas ni..chaiyokkkk!!!

No comments:

Post a Comment